Onderweg - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Stephanie Zundert - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Stephanie Zundert - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Stephanie van Zundert

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

24 Oktober 2014 | Nederland, Culemborg

Ik ben vertrokken...
Mét een extra koffer én een grote doos medische hulpmiddelen. Het is uiteindelijk allemaal gelukt. Dank zij mijn sponsors. Hartelijk dank allemaal voor jullie hulp. Ook dank aan de Facebook lezers van gisteren. Hartverwarmend, zoveel spontane reacties.

Zodra ik mijn stekje heb gevonden schrijf ik weer verder.

  • 24 Oktober 2014 - 20:02

    Ino:

    We missen je nu al:(

  • 24 Oktober 2014 - 20:32

    Anneke:

    goede reis verder. We denken aan je en volgen je via je pagina.

  • 25 Oktober 2014 - 09:38

    Nathan:

    Heey zus, heb je een goede reis gehad? Iedereen kunnen vinden daarzo? Houd me op de hoogte aub. Xx Nathan

  • 25 Oktober 2014 - 12:27

    Anja En Tonnie:

    Hallo Stephanie heel veel succes van ons gewenst.
    En pas goed op jezelf.
    Groetjes uit Tilburg.
    We blijven je volgen.

  • 26 Oktober 2014 - 00:43

    Jeroen Gutte:

    Veel succes met je actie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 26629

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

24 Oktober 2014 - 21 December 2014

Stephanie 2 maanden vrijwilligerswerk in Tanzania

Landen bezocht: