Countdown en bedankje - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Stephanie Zundert - WaarBenJij.nu Countdown en bedankje - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Stephanie Zundert - WaarBenJij.nu

Countdown en bedankje

Door: Stephanie van Zundert

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

07 December 2014 | Tanzania, Arusha

Lieve familie, vrienden en 'volgers',

Vorige week werd ik weer aangenaam verrast door twee spontane donaties uit België. Deze donaties waren speciaal bedoeld voor Oscar. Het jongetje wat ik onder behandeling heb voor zijn wonden. Omdat zijn ouders de ziekenhuisopname en behandeling niet meer konden betalen heb ik besloten dit zelf te bekostigen. Geweldig dat met deze twee donaties zijn verblijf en behandeling al zijn betaald.

Ook kwam er onlangs nog een sponsoring uit Culemborg. Ook deze donatie wordt goed besteed.

Ik ben ontzettend blij met jullie financiële hulp maar ook door alle berichtjes, reacties en blijken van waardering voel ik me enorm gesteund. Zonder jullie hulp op welke wijze dan ook, had ik dit niet kunnen realiseren.

Dank jullie wel !!

Op mijn laatste foto's zie je ook de blije gezichtjes van de kindjes, toen ik de popjes uitdeelde. Deze waren gegeven door een lieve sponsor uit België, van wie ik ook veel incontinentiemateriaal had gekregen. Deze verbandartikelen en alle medische hulpmiddelen zijn deze week aan het Elisabeth ziekenhuis en de Masaai kliniek geschonken. De doos met maandverband, gesponsord door Libresse, heb ik cadeau gedaan aan de leraressen en keukenhulpen van ons kindertehuis. Ze waren hier erg blij mee!!

Inmiddels is het alweer 7 december. Alle cadeautjes in Nederland zijn uitgepakt en Sinterklaas is richting Spanje. Over 15 nachtjes slapen mag ik Jurrien al ophalen van Kilimanjaro Airport - Tanzania. Dan zitten mijn 8 weken vrijwilligerswerk er op. Het gaat veel te snel, maar wat ben ik super blij dat ik dit heb mogen ervaren!! Hard werken staat tegenover hard genieten. Het was niet altijd makkelijk en heb veel leed gezien in het ziekenhuis. Maar heb ook veel blije gezichten meegemaakt in het ziekenhuis en in ons weeshuis. Mooie mensen leren kennen en veel plezier gemaakt!

Laatste twee weken nog even knallen in het St. Elizabeth, tot snel!!

Lieve groetjes vanuit Tanzania <3

  • 07 December 2014 - 11:27

    Claudia:

    En dan komt de switch van naar huis willen naar is t nu al afgelopen. .... ik leef met je mee en snap je gevoelens. Geniet van de laatste dagen daar en dan samen met Jur het echte aftellen. Hoop dat ik je een keer zie bij je moeder dat ik je verhalen mag horen. Groetjes claudia♡

  • 07 December 2014 - 18:16

    Thamar:

    Fijn om de blije gezichten te zien. Het is natuurlijk een korte tijd voor die mensen dat jij er bent. Maar in deze tijd heb jij echt ongelofelijk je best gedaan om het hun wat beter te laten voorlopen daar. Ik ben enorm trots op jou.

    <3 Kusjes Thamar

  • 08 December 2014 - 10:21

    Martin:

    Goh, ja, wat is dat snel gegaan! Nog even en jullie kunnen samen aan die welverdiende vakantie beginnen.

    Ik heb je dagboek met heel veel plezier gelezen. Ik hoop dat jullie tijdens je reis samen ook nog eens een berichtje plaatsen (en foto's) want dat wordt vast ook erg interessant.

    Heel veel plezier en succes nog de laatste twee weken.
    Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 26622

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

24 Oktober 2014 - 21 December 2014

Stephanie 2 maanden vrijwilligerswerk in Tanzania

Landen bezocht: